RapidStart w Microsoft Dynamics 365 Business Central

RapidStart to narzędzie w systemie Microsoft Dynamics , które umożliwia użytkownikom:

  • wyodrębnianie danych z bazy,
  • importowanie danych do NAV
  • aktualizowanie istniejących danych w NAV

Szczególnie przydatny jest przy wdrażaniu oprogramowania Microsoft, gdzie pokazuje pełnię swoich możliwości oraz prostotę działania. Użytkownik po wygenerowaniu w Microsoft Dynamics 365 Business Central odpowiedniej tabeli do arkusza Excel może skopiować do niej dane historyczne z poprzednich systemów ERP takie jak plan kont (obraz 1 i 2) zestawienie dostawców i klientów, materiały, zapasy, cenniki a także zapisy księgowe oraz bilans otwarcia. Tak przygotowany plik może być potem zaimportowany do systemu dosłownie kilkoma kliknięciami.

Ponadto system zweryfikuje dane i zgłosi wszelkie błędy przed zastosowaniem ich w bazie danych NAV. Narzędzie to znacznie ułatwia życie użytkownikom NAV, zwłaszcza gdy trzeba zaimportować do systemu dużą liczbę rekordów.

Na co dzień funkcjonalność RapidStart pomaga zautomatyzować i przyspieszyć aktualizację danych np. na kartotekach zapasów (obraz 3) materiałów, dostawców i odbiorców. Użytkownik może stworzyć własne layouty ułatwiające eksport edycję i późniejszy import danych.

Dla przykładu eksport tabeli towarów umożliwia edycję w programie excel wymiarów, wagi, objętości, przypisanych dostawców, opisów oraz wielu innych danych bez potrzeby otwierania poszczególnych kartotek w Microsoft Dynamics 365 Business Central.

RapidStart jako narzędzie w systemie Microsoft Dynamics znacznie ułatwia działanie. Automatyzuje, przyspiesza, weryfikuje i zgłasza błędy. Jest więc nieocenioną pomocą przy pracy na dużej ilości danych, kiedy łatwo o popełnienie błędów.


Opublikowano
arrow_back Poprzednia
apps Zobacz pozostałe
arrow_forward Następna